ROZGRYŹ MARKETPLACE'Y.
SKUTECZNE STRATEGIE MONITORINGU CEN I KONKURENCJI
Dołącz do bezpłatnego webinaru online i poznaj praktyczne rozwiązania, które pomogą Ci zoptymalizować sprzedaż i wzmocnić pozycję Twojej marki na rynku e-commerce.
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
Zarządzanie sprzedażą
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą na marketplace’ach takich jak Amazon, Allegro czy Empik?
Praktyczne rozwiązania
Praktyczne rozwiązania w zakresie monitoringu cen, automatyzacji cen (dynamic pricing) oraz analizy działań konkurencji.
Wyzwania i rozwiązania
Najważniejsze wyzwania oraz rozwiązania dotyczące tego jak zbudować strategię opartą na danych, która maksymalizuje zyski i wzmacnia pozycję Twojej marki.
Poznaj naszych specjalistów

W e-commerce działa już od 2013 roku i od tamtego czasu ciągle się rozwija. W vSprincie działa w wielu obszarach, ale czuje się świetnie we współpracy z profesjonalistami, jakimi jest nasza społeczność, dlatego stawia na rozwój w dziale edukacji. Koordynuje dział jakim jest Allegro Plus, dostarczając esencję w postaci wiedzy o Allegro, prowadzi konsultacje, szkolenia, webinary (również dla Allegro) oraz jest praktykiem w kwestiach regulacji prawnych, dlatego pomoże Ci podczas rejestracji marki czy dostosowania swojego e-commerce do GPSR.

Z doświadczenia i wykształcenia Product Manager, który od 2014 r. jest zaangażowany w rozwój kategorii produktowych na rynku IT. Aktualnie współpracuje z wieloma firmami z innych branż (wykraczając poza rodzime IT), które wspiera w procesie Dynamic Pricingu, kształtowania polityki cenowej, a także w obszarze strategii działań na niej opartych. Do zbiorów danych podchodzi analitycznie, przykładając do nich jednocześnie nieszablonowe podejście po to, aby wypracować indywidualne, kreatywne i gotowe do wdrożenia efektywne
rozwiązania.

Dyrektor sprzedaży Brandly360, praktyk e-commerce. W Brandly360 odpowiedzialny za sprzedaż, consulting w zakresie implementacji rozwiązań dla e-commerce dla partnerów i klientów, włączając w to ekspercką wiedzę na temat optymalizacji digital shelf, monitoringu cen oraz dynamic pricing. Od wielu lat zaangażowany w realizację projektów wdrażających oprogramowanie dla firm, gdzie zdobył obszerną wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstw w różnych obszarach biznesowych. Był odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek produktów i systemów, sprzedaż i marketing, a także prowadzenie szkoleń i organizację działów tworzących oprogramowanie dla zintegrowanych systemów bezpieczeństwa, systemów zarządzania produkcją oraz e-commerce.