Sekretny przepis na zwiększenie sprzedaży na Allegro.
Odkryj sprawdzone strategie i zacznij zarabiać więcej już dziś.
Prowadzący szkolenia - Paweł Mielczarek
Entuzjasta sprzedaży online z bogatym doświadczeniem w środowisku marketplace, szczególnie na platformie Allegro. Wspiera firmy w optymalizacji procesów sprzedażowych i zwiększaniu zysków na największych platformach e-commerce. CEO w firmach vSprint.pl, 7infinity oraz Olimp Marketplace. Pasja Pawła do edukacji przekłada się również na publikowanie treści edukacyjnych na blogu i kanale YouTube, gdzie dzieli się praktyczną wiedzą na temat sprzedaży internetowej.
Zapraszamy na Darmowe Webinary pełne przydatnej wiedzy.
Tworzenie sprzedażowej oferty na Allegro krok po kroku
Jak stworzyć tytuł, który "przyprowadzi" Klientów
Jak konsumenci "czytają" Twój opis?
Co można umieszczać w opisie aukcji Allegro?
Jak wypromować świeżą aukcję?
Co powinien zawierać Szablon Aukcji Allegro?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji, która zaniża ceny?
Dlaczego moja oferta nie sprzedaje? - najczęstsze błędy
Allegro ADS - idziemy po więcej
Ile wydawać na reklamy, jaki ustalić budżet i jaką stawkę za klik (CPC oferty) ?
Tworzenie pierwszej kampanii - sprawdzone praktyki i najczęstsze błędy
Niewykorzystanie możliwości reklamy graficznej
Na czym polega optymalizacja kampanii i ile można zaoszczędzić?
W jaki sposób analizować statystyki z kampanii i je porównywać?
Reklamy na Allegro: najczęściej popełniane błędy
Co się lepiej opłaca ADS Allegro czy promowanie?
Naprawiamy Twoją sprzedaż
Przegląd narzędzi wspierających obsługę konta
Analiza trendów, konkurencji i konsumenta
Przykłady skutecznych wyróżników na Allegro
7 strategii wykorzystywanych przed TOP sprzedawców na Allegro
Audyty kont na żywo
Webinar dla zaawansowanych sprzedawców
45
Dni
12
Godzin
44
Minut
29
Sekund
Arsenał Allegro 3.0
15 rzeczy, których nie wiesz o Allegro
3 agencyjne metody na rozpędzenie nowej oferty
20 wniosków ze szkoleń stacjonarnych
Spadki sprzedaży - rozpoznanie przyczyn i uruchomienie działań naprawczych
Katalog produktów - jakie działania podjąć w nowej rzeczywistości by zwiększyć sprzedaż
Budowanie własnej marki - krok po kroku
temat zaproponowany przez widownię (pomysł wyślij na poczta@vsprint.pl)
30 minutowa sekcja pytań i odpowiedzi